Jumping

Jumping® je ideálním sportem pro formování postavy. Střídá rychlé sprinty, pomalejší skoky, balanční i silové prvky. V rámci hodiny Jumpingu je zařazeno také posilování břicha nebo rukou a následně streching,který rozhodně nesmí být opomenut při každém cvičení.

Po celou dobu skákání posilujeme hluboké zádové i břišní svaly, což vede ke správnému držení těla. Balanční cviky na měkké trampolíně jsou (mnohem) namáhavější než na pevné zemi.
Jednotlivé cviky i jejich souslednost jsou pečlivě připravené, mají svůj vlastní význam a řád. Nejedná se tedy o nahodilé poskakovaní, ale o vy soce koordinované, jasně cílené cviky. Celou hodinu Vás doprovází motivující hudba a energická cvičitelka.

Cvičíme na patentovaných trampolínách. Jumping® je určen pro všechny věkové kategorie. Není vhodný pro těhotné ženy.

Proč Jumping?

  • Zpomaluje stárnutí 
  • Zvyšuje svalový tonus 
  • Nabízí úlevu od bolesti zad, krku a jiných bolestí způsobené nedostatkem pohybu 
  • Je zábavný a bezpečný 
  • Navyšuje vitální kapacitu plic 
  • Působí proti depresi a únavě 
  • Upravuje trávení a vylučování 
  • Posiluje všechny svalové partie 
  • Zlepšuje tkáňové zásobení kyslíkem 
  • Rozvíjí motoriku, koordinaci a stabilitu 
  • Podporuje snadnější relaxaci a spánek 
  • Stimuluje vestibulární a nervový systém 
  • Normalizuje hladinu cholesterolu a triglyceridů 
  • Zrychluje lymfatický oběh, detoxikaci a průtok v žilním systému 
  • Pomáhá snižovat krevní tlak a tím předcházet kardiovaskulárním onemocněním 


Co si vzít s sebou na hodinu Jumpingu?
  • Čistou sportovní obuv 
  • Sportovní oblečení 
  • Ručník 
  • Dostatek vody (1,5 – 2 litry) 
  • Dobru náladu a chuť si (pořádně) zaskákat

Rezervace u instruktorů:

Verča Čenková
  • 608 933 518
  • Ver.Cenkova@seznam.cz

Žádné komentáře: